El pròxim 9 de
desembre, la Pobla del Duc encetarà el seu primer procés de participació
ciutadana, un procés de proposta i priorització de projectes on els veïns
decideixen. A partir d’eixe dia, els poblatans i poblatanes majors de 16 anys
disposaran de 3 setmanes per a registrar les seus propostes. En finalitzar el
termini, els servicis tècnics de l’Ajuntament després de determinar el pressupost
aproximat de cada iniciativa i estudiar l’objectiu i els beneficiaris,
publicarà la llista de projectes que es sotmetran a consulta popular.
Les votacions és
podran realitzar via internet des de la web municipal i físicament a
l’Ajuntament de La Pobla del Duc i a la biblioteca municipal. Les bases
reguladores del procés de participació -que s’ha impulsat des d’alcaldia, la
regidoria d’hisenda i la de promoció econòmica i transparència- estaran a la
web municipal www.lapobladelduc.com
Desde l’Ajuntament
s’ha assenyalat que «ja és hora que el poble comence a decidir per ell mateix»
perquè «com que la nova Diputació de
València ja considera els ajuntaments “majors d’edat” per a decidir les seues
necessitats sense abocar-nos, com abans, a uns plans d’inversió concrets, això
possibilita, i volem que siga així, que siguen els veïns els que determinen les
seues necessitats».
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada