divendres, 27 de febrer del 2015

El barri de Poble Nou, 1’5 milions d’euros després



La reurbanització dels carrers Morales, Morereta o Arquebisbe Segrià; la consolidació del talús de l’Escola d’Adults i les millores en aquest edifici i el del Mercat o el trasllat de la central de la Policia Local a la Plaça Major, són algunes de les actuacions impulsades pel Govern d’Ontinyent que han suposat la inversió de més de 1’5 milions d’euros al barri del Poble Nou en la legislatura que ara acaba.

Al marc de la campanya “Fem barri, fem ciutat”, l’alcalde d’Ontinyent i candidat socialista a la reelecció al càrrec, Jorge Rodríguez, ha repassat amb els veïns del Poble Nou estes i altres accions, a més de replegar les seues idees “per seguir millorant una zona on queda molta feina per fer, i volem ser qui l’encapçale”, explicava el candidat.

Jorge Rodríguez, que participava en un repartiment de fullets informatius pel barri acompanyat pels regidors Rebeca Torró i Manuel Cuesta, així com d’altres membres del partit, recorria també algunes de les obres realitzades al barri juntament amb representants de l’Associació Veïnal del Barri. Trini Belda, presidenta de l’entitat, destacava el fluït contacte que han tingut en tot moment amb l’alcaldia, i feia una valoració “molt positiva” de les actuacions realitzades en matèria urbanística, comercial i d’infrastructures: “Encara queda feina per fer que volem que es faça, però s’han fet moltes coses al barri i la gent ha d’estat assabentada del que s’ha fet”, explicava.

A banda de les accions sobre les infrastructures urbanes i municipals, el Govern d’Ontinyent també ha realitzat accions per promoure l’activitat comercial al barri, com ara l’organització d’activitats com la Fira de Tapes i Rock o el Mercat Gastronòmic, l’impuls al “Mercat de Dalt” o les bonificacions als establiments que obrin els seus negocis a la Plaça de Sant Domingo o el Carrer Major.

“Fem barri, fem ciutat” és una de les dues campanyes encetades pels socialistes per explicar la gestió realitzada i replegar noves idees dels col·lectius de la ciutat. La segona és “Ontinyent Marca el Camí”, un cicle de reunions amb entitats de tot tipus que ja ha servit als socialistes per reunir-se amb distints sectors econòmics i agents socials de la ciutat: la indústria, la construcció i els professionals liberals, els sindicats, l’automòbil, l’educació i els majors, als que la propera setmana se sumaran els comerciants i els hostelers.

Jorge Rodríguez afegia que “volem explicar als veïns el que s’ha fet, i detectar noves idees que ens ajuden a seguir canviant la ciutat després d’una legislatura basada en una gestió eficient, assentant uns pilars que ens pemeten créixer en el futur i ens donen la garantia d’afrontar els propers 4 anys amb una herència molt millor de la que vam rebre. El millor està per vindre”, concloïa el candidat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada